Happy Holidays, You Bastards ;)

English Version see below!

… Wie Blink182 sagen würden

I wünsche euch allen tollen Urlaub, frohe Weihnachten und ein tolles neues Jahr!

Wenn ich zurück schaue auf das Jahr 2011 sehe ich viele Höhen und Tiefen, ich hatte weniger Auftritte als das Jahr zuvor, dafür waren diese unglaublich toll! Ich lernte das Ukulelespielen, begann in meiner neuen Stadt samstags Straßenkonzerte zu spielen und ich lernte viele Musiker und neue Freunde kennen.

Die drei besten Konzerte waren definitiv die in Kaiserslautern, organisiert vom Kultur Kollektiv ev, das Geburtstagskonzert von Chris im Mokeys Giessen und natürlich die Akustik CD Release Paryt von Sunclinch in Mainz. Danke an alle die mich eingeladen haben, mit ihnen zu spielen.

Was ich mir fürs nächste Jahr vornehme? Mehr Auftritte als dieses Jahr, neue Lieder schreiben, Klavier Stunden nehmen und die alten Lieder aufnehmen in einer guten Qualität! Ich habe bereits jetzt einen Auftritt im Mai 2012, mehr dazu ein ander Mal.

Und unten ist mein Geschenk an euch: mein erstes Musik Video von einem Song von mir. Ich habe die “Szenen” in New York diesen Sommer gefilmt und auch wenn es nicht die beste Qualität hat liebe ich es sehr! Wie bestimmt niemand bemerkt hat, vermisse ich New York sehr, was ich von Anfang an wusste, dass ich es tun würde.

Danke an Euch fürs Zuhören und unterstützen!

Sehen uns nächtes Jahr!

Mary Jane Insane

As Blink182 would say…

I wish all of you a very nice vacation, merry Christmas and a Happy New Year!

Looking back on 2011 I have to say it was a year of ups and downs, I had less gigs than last year but incredibly great ones! I learned playing the Ukulele,  began playing street gigs on saturdays in my new town and I met new musicians and friends as well.

The best three gigs were for sure the ones in Kaiserslautern by the Kultur Kollektiv ev., the birthday party from Chris at Monkeys, Giessen and, of course, the acoustic CD Release Party from Sunclinch in Mainz. Thanks to all of you for inviting me.

What I want for next year is definately more gigs, writing new songs, taking piano lessons and recording the others in a good quality! I already have one gig in May 2012, but more to this another time.

Here is a gift from me to you, it is my first music video. I shot the scenes in my New York time this summer and I love it❤ I miss New York very much and I knew from the start that I would. Enjoy🙂

Thank you so much for listening and supporting!

See you next year!

Mary Jane Insane

Leave a comment

Filed under News, Videos

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s